.comment-link {margin-left:.6em;}

9.06.2006

睇完草蜢 雙手痠軟

草蜢06演唱會睇尾場,真係十個GOOD﹗

唔駛講,聲係沙GE。K.O.左四條吹氣棒棒(仲興奮得濟扑親前面阿姐),無誇張,由頸到膊頭再落到雙手,痠軟。已經唔係一開場就跳,都可以咁,你話呢個演唱會係咪high先?

跳到出晒汗,李生居然話冷氣岩岩好(因為屁股全程黐左萬能膠),紅館可以考慮冷氣開大少少(尤其係佢地三隻野GE演唱會)。

開晒燈散場,粉絲唔肯走,起勢咁叫,我都唔理得咁多,又叫,最後索性衝落下面,阿智走上梯級揮手,見得米,就再叫多幾錢肉緊,三隻野忍唔住又走番上台講多謝,唔單止妝落左,連BAND都走埋,惟有清唱,有三首咁多。

阿細好fit好型,倒掛驚險,十個尖叫。(睇唔到傳說中GE鑽石T-BACK)

Comments:
看見你的形容,感到不可思議。三個uncle令你尖叫,oh my god!!
 
hahaha~~~

沒甚麼不可思議的,很多年前我已為他們尖叫了,仲跳埋一份添,不過,說到底還是較喜歡他們的舊歌。

不是他們粉絲
又沒看過他們演唱會的人
確實很難明白怎會有令人如此投入的演唱會
 
你列出的條件是缺一不可嗎?
但係我有看到他們的報道
「湯碗胸」令你着迷?
:->
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?