.comment-link {margin-left:.6em;}

8.08.2006

新辦公室的優點VS缺點

公司搬往筲箕灣已經一個月,缺點好多,優點希望越來越多。



(先睇睇我的海景單位。)


缺點
1.很遠。由我家出發到筲箕灣新公司,超過一小時。
2.車費很貴。以前來回才不過$16;現在一程都已經$14.5(最慳錢的搭法),來回共$24.5。
3.無啖好食。公司樓下茶餐廳劣評如潮,簡單如魚湯米線都好難食,實在難得。
4.食肆都愛打荷包。難食的不便宜,好食的就更貴,試過一餐要$50,同事食咖喱位位$80。
5.名牌食肆的老闆鼻子都很大。名店都很早就關門——7:00PM。
6.好悶。無i.t.、無b+ab、無bread & butter、無無印、無宜家、無書店。
7.日曬雨淋。由地鐵站慢走約需十分鐘才到公司,太陽伯伯熱力充沛的日子一身汗,派比安襲港的日子我真怕雨傘反骨或被強風吹走,更憂心搖搖欲墜的招牌砸下來往我頭上打。
8.吹水大師妖言惑眾。同事形容為十足十神棍的風水師,咒語公司的年輕男女。
9.全公司共18層(啋,地獄咩﹗)上上落落,趕死線時行到腳軟,惟當做運動減肥。

優點:
1.光猛整潔,員工心情開朗,有助提升工作質素。
2.抽到海景單位,開心到震啦﹗
3.公司車(只限放工)加密班次至十五分鐘一班,密d嚟,早d唞。
4.換了新芒,睇稿都醒神d﹗

(打算買盆栽點綴吓)

Comments:
個view超好
 
真係聽教聽話!
 
earl,
個view係正,不過我返到公司通常都已經天黑黑,甚麼都看不到。

miu,
係呀,公司搬屋啦,跟住三個女孩子去左東京血拼啊,回來已是返筲箕灣了,之後又生日放假,工作又多多多...

瑮,
再敬你....
 
遲來的"Happy Birthday"~

小妹子@@
 
小妹子,
多謝你呀﹗
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?