.comment-link {margin-left:.6em;}

8.13.2006

Kawaii Monchhichi






甚麼是可愛?
Monchhichi剛剛示範了。

Comments:
今日無啦啦知道有呢個blogger.
又無啦啦入左黎呢度,
又無啦啦見到有筲箕灣呢三個字(因為我0係香港0個陣時住筲箕灣)
再無啦啦咁睇落去,睇到
(Sunday, May 14, 2006
佢ge志願係...)
真係笑到我碌地.....哈哈哈...
 
STEPHEN,

其實當日ge對話係咁ge,我們坐在電腦前,細
路成日想玩電腦,於是便想駛走佢。

我:BB,讀書。(翻開一本畫冊)
細路:BB唔讀書。
我:唔讀書做乜?
(意思係唔讀書咁你想玩D乜呢?)
細路:做乞兒。
我:吓?!(愕然)
細路:唔讀書,做乞兒。

原來家母常向細路灌輸「唔讀書,就做乞兒」的人生大道理,所以呢佢就咁樣答我嘞﹗
 
哈哈哈..我諗你地當時既對話一樣係好好笑架囉...
佢眼仔碌碌,好精靈,又得意,點都同乞兒拉唔上關係啦....

同埋我又玩左0個個"What English Speaking Country Do You Belong In?"
結果係"You Belong in Australia"
好邪...六年前黎澳洲讀書,六年前諗住讀完即閃返香港,點知住左兩年就已經開始唔願走,而家真係移埋民...哈哈哈...
 
Hi~ Susan~~

好耐好耐之前我有著綠背心個隻"望支支"呀,但佢家陣應該係堆田區了.......
 
stephen,
你離開左香港幾多年?
咁耐都無返過黎?

好耐之前到過澳洲旅行,我都幾鍾意果度,覺得好舒服,人又nice,仲有我最鍾意食ge生蠔tim,可能係旅行玩樂無憂無慮la,所以有機會都想再去過。


安仔,
我都係覺得佢件衫好型仔,所以先影佢。
你做乜dump左佢呀?
真可憐﹗
 
就係六年前...六年前一個鄉下仔隻身過左黎呢邊...不過係光明正大入境,唔係偷渡...
對上一次返香港係兩年半前既事... 0個陣時迪時尼未有米奇老鼠,靜係得0的走難搬屋既過街老鼠...馬鐵都仲係一堆堆鐵咁放0係路中間...下次再返黎自由行,可能去到邊都要研究下點搭車...哈哈...
澳洲呢邊...其實真係好正...但係都因人而異,好似我呢0的又唔鐘意打機又唔唱k, 竟然鐘意睇風境,bushwalk,享受大自然同陽光與海灘既亞伯就最適合... 仲有最鐘意就係食野,因為呢度食野係一個好大既娛樂...哈哈哈.... 不過我相信你話鐘意呢度既原因,都唔係完全因為旅行玩樂無憂無慮既,呢度的確係好relax,尤其係同香港比效...
呢度0的生蠔真係好正..以前0係香港我從來都唔食生蠔,都係黎到澳洲先食...仲有三文魚...真係講起而家都想食...你上次黎係咪黎sydney?係咪去fish market食?
 
接tag啊!
 
726威力失靈了,我不喜歡monchhich!
 
Post a Comment

Links to this post:

Create a Link



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?