.comment-link {margin-left:.6em;}

12.17.2005

我屬於紐西蘭?

  我知道答案一定不會是美國的。我知道。我討厭美國。

  未到過紐西蘭,但我想跟澳洲差不多吧,我喜歡澳洲,雖然那七天很短暫,而且有兩天花在飛機上,坐得屁股悶出花來,但我喜歡澳洲,很大自然、很舒服、很假日、很健康、很閒適、很清新的空氣,還有平到笑的生蠔,我想紐西蘭也差不多吧,我想我也會喜歡紐西蘭。






You Belong in New Zealand







Good on ya, mate

You're the best looking one of the bunch

Though you're often forgotten...

You're quite proud of who you are



What English Speaking Country Do You Belong In?

Comments:
車!同你一樣啊……
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?