.comment-link {margin-left:.6em;}

6.14.2005

MCC失蹤事件簿


※攝影:w
  【星球快訊】兩名賊人昨零晨二時許,潛入尖沙嘴潮人商場LCX擄走四隻Monchhichi,全港震驚。

  潮流商場LCX近日邀得人氣馬騮Monchhichi坐鎮,為商場打打氣,詎料四隻肥嘟嘟、人見人愛車見車載的Monchhichi竟成為賊人的綁票對象。警方相信,賊人零晨時份潛入商場,以周星星「你睇我唔到、你睇我唔到」技倆,逃過高科技防盜系統監察及三十名保安的耳目,成功把四隻Monchhichi帶走。

  警方接報後,派遣三百名警員到場進行地毯式搜索,發現賊人沒有留下腳毛,案件列作綁架案處理。警務處處長高佬逵對事件表示震驚,即時下令叱吒一時的重案組黃SIR重出江湖,盡快營救Monchhichi及緝拿賊人歸案。

  萬人迷Monchhichi以活力形象迎夏日,穿上運動服及迷彩衫施展渾身解數,分別做出騎坐蜻蜓、爬繩梯、打鞦韆等高難度動作,連日來獲數以萬計馬騮迷捧場,逼爆十塊玻璃,比煲呔到訪IFC逼爆一塊玻璃更墟冚。有馬騮迷得知偶像被綁架,即時哭成淚人,有人更不惜出資千萬作贖金,要求賊人放過「卡娃依」的Monchhichi。

  警方並呼籲市民,若發現Cute到殺死人的Monchhichi,必須盡快通知警方,電話熱線:173173173。

Comments:
查查實實,你呢篇嘢到到到底想寫乜春秋?莫非係後董時代的意識流寫法?高手,真係高手……
 
你是不是想講買了4隻mcc?相呢?
 
應該是susan想偷走在lcx展出的mcc。當然,她不會成功,只好幻想一篇報導出來。不知猜得對不對?

那些mcc很大隻,相信喜歡mcc的,看到一定尖叫!
 
heung yan,
我想學王+胃亂咁黎手法呀﹗

chauli,
係好想擁有一隻,不如你送俾我。

katkat
哈哈,都係你醒(周星星口音)﹗
 
Yeah!So smart!We are 726!
 
原來如此~~~

昨晚看妳那大mcc的照片時,chauli說:「這個很似我…」……………

佢咁講,本來想回應,係呀,我喜歡妳也是因為妳大一嗰個mcc頭咋!…

最後,當然無講出口啦!(印象中,susan也剪過mcc頭,效果都不相伯仲…)
 
s仲有一對mcc眼訓的眼
 
Susan, 我唸我要重申估計你囉!我咁信你,你竟然作古仔呃我!

事緣我今日一睇呢篇文章,只係睇咗" 兩名賊人昨零晨二時許,潛入尖沙嘴潮人商場LCX擄走四隻Monchhichi" 呢兩句就嗌咗出嚟。而坐係我旁邊個兩位同事就”登”大雙眼好大聲咁”吓”咗一聲 (因為我地上星期四見過呢幾隻可愛的MCC,估唔到會有人將佢地據為己有) 我來不及回應,公司既電話就係呢個時間響起,我一邊講電話,一邊繼續睇呢篇文章,越睇越覺得唔對路,並知道自己已經被騙..... 咁我就梗係第一時間將真相話比個兩位同事知,以免佢地將呢個所謂既”消息”傳開去!

P.S. 我以後要重新估計我啲“好朋友”, 尤其是在傳播媒介打滾那些老朋友!

Lawman
 
Lawman,

我等左兩個月,終於等到你啦﹗仲要咁大篇「意見」,剛才唔見你的留言,我仲以為你又放棄左添,果然係「好老朋友」,真係驚今晚訓唔著。

仲有,好鬼鍾意你睇完第一句就驚叫ge反應。
 
真是不可思議‧‧@_@;
 
many mmc's fans here?
sorry, i killed a mmc b4.
 
sorry, is MCC.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?