.comment-link {margin-left:.6em;}

6.10.2005

兩個John Smith

2005年6月9日好戲上演。

早場:《Mr. & Mrs. Smith》上畫,美國靚佬畢飾演殺手John Smith,與安祖蓮娜飾演的老婆Mrs. Jane Smith鬥到七彩,打到幾乎命仔都無。政壇金句「沒有永遠敵人」用來形容這對殺手界金童玉女最貼切,兩公婆變仇人又係無敵搭擋,說到尾兩個都是主角,觀眾花六十大元入場支持,這對歡喜冤家當然大命不死。無論演神偷、古代戰士、間牒……都迷死人的靚佬畢,一句「下不了手,任你殺。」真係冧死人。

正場:主角又係叫John Smith,不過,此John Smith不同彼John Smith,是英國愛丁堡皇家外科醫學院院長。院長無端端登上報章頭版當新聞人物,非因與Mrs. Jane Smith鬥氣,而是與好友Donald Tsang相約食飯。雖然套戲《Mr. Smith & Mr. Tsang》毋須舞刀弄鎗打到周身傷,但事有湊巧,食飯日期正是當奴新抱考試前夕,敏感時刻爆敏感材料,一個唔該分分鐘成了當奴政治生涯殺手,搞垮特首補選定局。無辦法,鬼叫你係當奴,又鬼叫你當紅。

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?