.comment-link {margin-left:.6em;}

6.11.2005

白DD

  貪得意,又養了隻新寵物,叫白DD。大家都快DD去meromero領養一隻。

  白DD鍾意食,似我,所以睇中佢。另有一藍一紅的Blog Pet可揀。白DD同V仔不同,好玩好多,除了天生識走識跳識瞓之外,還識食識長大識說話識泡溫泉識串門子(過癮哩﹗),只要主人(即係小妹)餵「字」——寫Blog是也。期待白DD快點說話,至於第一個學識哪個字,就要視乎我寫甚麼了(聞說sidekick的sidedrop學識講粗口)。

相關文章:
sidekickMeroMero小水滴
皇二十四格兒meromero申請步驟
羽房小水滴的一天

Comments:
你這個叫"連結", 不是"引用", 你冇quote 過我d 文! :p
btw, nice to meet you, 已加了你的小水滴在朋友列, pls check~ ^o^
 
呀susan姐咁熱衷,麻煩代找還有無blog pet係鬆獅/聖班納/大笨海象…總之要體形龐大d先啱我!
 
heung yan,

livly呢款岩你,個樣夠騎呢同樣衰,快d去養隻。

下面是blog友的介紹:

http://sidekick.myblog.hk/archives/2004/08/06/114/

http://mukuchidesu.2friend.com/archives-2004-7-27-6372.html

另外,唔好我阿姐,我同你咁高咁大﹗(唔好駁嘴﹗)
 
仲有:
http://www.livly.com/main.php

黑色有尾果隻...襯晒你﹗
 
你好你好~我都加左你入水滴朋友列,快快確認啦 ^^v
 
好開心,白DD第一個學識GE字就係佢個名「白」。
 
你好呀!!
I would like to ask:" how can u find the RSS link to the mero pet?
I can't find a RSS link from my Blogger...

Thxthx
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?