.comment-link {margin-left:.6em;}

9.23.2005

白DD大個仔

  睇見白DD近日快高長大,安慰又開心。不經不覺,白DD除了似我經常打呵欠同成日瞓外,還變得饞嘴非常,真係物似主人形。
  昨日食飽飯,閒來無事做,逗白DD玩,逗得佢興起,搖頭又擺腦,突然有隻雀仔飛過,一嚿啡黑色的東東由高空跌落,心諗:「嘩﹗唔係卦﹗」正想叫白DD避開之際,只見佢擘大口,食到正(有圖為證),仲搖頭擺腦添,好似好好味咁,即時頭頂冒煙想破口大罵:「@#$%^&&……有無搞錯呀﹗屎都食﹗咁X蠢﹗」



  五秒之後,心情平伏過來,雖說日本仔鍾意玩騎呢變態玩意,但無奶油電腦寵物好王晶嗰味核凸嘢,於是決定再逗白DD玩,實行要睇真啲。
  經專家鑑定,原來,嗰粒是栗不是屎。(哈哈哈哈……)
  我個人一向直腸直肚,白DD都唔例外,食飽無耐就屙,而且仲好暢快添,睇下佢個樣,真係如釋重負咁。(嘻嘻﹗)


Comments:
那是士多啤利啊!傻婆!
仲有,你指住佢個口一按,就會有士多掉下來,與小鳥無關。
我想我玩白dd的時間,多過你好多……
 
睇真d,原來是小鳥帶來的食物。
 
士多啤利?
似栗子多d bor﹗
無奶油食士多啤利卦...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?