.comment-link {margin-left:.6em;}

8.18.2005

Hello Kitty30歲...迷迷迷上你

  迷迷迷上Hello Kitty(其實也不算"迷")應該是這兩年的事,撮合我們的是位姓麥的叔叔。
  與Monchhichi都是三張嘢的Hello Kitty無變爛茶渣,而且人氣有增無減,報章雜誌搞賀壽專集、互聯網興波作浪、麥叔叔同便利店更是猛推產品、潮人衫鋪玩乘打荷包(我睇中D-mop條靚爆電話繩),仲有騷哥利展覽。

世界各地創作人眼中的Hello Kitty:

香港代表:
(Left)右眼一圈啡胎記,額上一大滴汗,可愛吉蒂貓霎時添了一分傻兩分戇與三分呆,還是她照鏡時看見自己個貓樣,嚇到滴汗?
(Right)啡胎記之後,是很兩大片白眼圈,似敷eye mask,還有黃甘甘的扁嘴,假扮XO的又南,還是被認出了(我諗應該係啦)﹗


(Left)出世時只有五個蘋果高的Hello Kitty﹐由細到大都好乖又可愛,有小紅帽的乖巧孝順同勇敢,同瑪麗蓮夢露代表的性感似乎大纜都扯唔埋,不過身型高佻的Hello Kitty換上比堅尼,兩手輕托香腮又幾索,完全是另一翻味道;連蝴蝶結都往右耳擺,是故意唱反調,要與傳統的乖來個一百八十度大反轉乎?
(Right)紅唇微張,好sexy又富挑逗性。


(Left)好鍾意呢幅畫,好中國,有點水墨feel,又有鄧伯伯名句:「唔理黑貓定白貓,捉到老鼠就係好貓。」
(Right)um...有我畫的水準,似兒時習作。


有夕陽,浪漫啦﹗
彎彎小路通往哪兒?


展覽詳情:
Hide and Seek Exhibition
8月18日-31日
大人$50、細人$25
灣仔香港藝術中心4至5樓

網頁:http://media.now.com.hk/

Comments:
據我所知,那個黃色蝴蝶結的hello kitty,是hello kitty個妹。
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?