.comment-link {margin-left:.6em;}

8.08.2005

我有冇問題?

今晚好想講「我有冇問題」。
這題目令我想起Wanona Ryder同 Angelina Jolie主演的《Girl, interrupted》(中譯:我有冇問題),多年前上映,幾鍾意這片,散場後,想起魯迅寫的《狂人日記》。

(一)
與好友Li想買CONVERSE。
叫她不要買高筒,夏天穿,會很熱很焗。
「你的不是高筒嗎?」
「不是。」答的很快。
在質疑的目光下,我決定拉高褲腳證明一下。
看到自己的的確確腳踏一對黑色高筒CONVERSE,不禁要問:「我腦袋的記憶體真的有毛病?」 Li實在頂我唔順,幾乎想反白眼。


(二)
遇上奇人奇文奇事,嚇到淨係識講死梗神經病。
龜中勿友以一副唔洗審口脗問:你電過人啦?
我發誓:無﹗
Li告誡:你唔好再同佢玩啦!
電人這門高深學問,我真係唔懂,更加無本錢。未電暈目標之前,很可能自己先笑死,或頂自己唔順嘔死。若然我嘗試或企圖挑戰這高難度動作,友人向先生見到一定賤樣笑我,叫我咪玩又唔好東施傚顰。
查實又我與搞事份子工作上無接觸,真係要喊句:「冤枉呀﹗」
究竟是人家有問題?還是我係「Fantastic5」,電力隨一舉手一投足就話咁易散發而又不自知呢?(嘩哈哈...)

Comments:
算了吧……
不要太自責,天生我才必有用,我不會嫌棄你的……
(請用周星星在《少林足球》中,同趙薇講話的語氣來演繹以下對白)
「你是最好的,你要對自己有自信!」

你一點問題也沒有!!!!
 
至於電力果方面,er……,就咁既……er……係啦……係啦……你都……岩既……
 
haha...你用左周星星,好期待向仁會留乜野比我law。

to向仁,
你好蒲頭啦﹗
 
本人真擔心,廿年後會俾妳電暈…
 
點解你可以接受個blog「難」咁耐?!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?