.comment-link {margin-left:.6em;}

5.28.2005

小圈子選舉,請踴躍投票

  煲呔司長剛剛遞辭職信,阿爺都未Say Yes,一班驚死執輸的玩具廠商就爭先恐後話要捐錢,還未正式拉票,已經咁多人自動獻身,要籌到上限九百五十萬,真係鬼咁易,說話口窒窒的寶Baby可以慳番好多口水。

 既然選特首無你份,想投票之麻,唔駛等修改《基本法》,呢度有得玩﹗
 眼望望做乜,下面呀,傻豬﹗-.-

Comments:
嘩,邊個晨早流流咁捧場做左首位選民﹗
 
to miumavis,

傻豬,投你最喜愛的故事呀,下面,右手邊個poll呀﹗
 
我投了,是狼來了!
 
我投《三隻小豬》,但其實我喜歡《小紅帽》!
 
你個profile、poll、blogpet都唔見哂?點解?
 
to miumavis,

下月香港兒童電影節會播綠野仙蹤,仲要係修復彩色版。
 
我揀咗《三隻小肥豬》呀!
不過如果有《醜小鴨》或者《國王的新衣》,我諗我會鍾意d。
 
我揀左《灰姑娘》
 
「當黑一條蟲」是你起的?
 
兩日無post文,是否要等齊人投票先肯開車?
我投了 "綠野仙踪",因為有rpg feel。(以前David Bowie有齣魔域仙踪幾正,名字沒有記錯吧?如有請指正…)
正如作手抱BB狀慶祝入球的其實是白必圖,生女的也是白必圖。那一場是94世界盃巴西對荷蘭的八強賽事,最後巴西憑白蘭高的罸球贏荷蘭3比2,那年的巴西真係勁…(下刪二千字)
又及,聽你講傻豬令我慳唔少冷氣費,多謝!
 
hold on,一時醒起,那一齣叫<魔幻迷宮>!
 
to chauli,
原題是「當黑一條龍」,我想說惡運連連好似一條龍服務,老總看了說:「當黑仲一條龍?﹗橫掂都係衰,應該一條蟲。」明無﹗

to heungyan,
只不過是兩日啫,唞下都得卦,非關投票等齊人事,還有,你的post是26號的,借用安仔的說話:「請不要一百步笑五十步﹗」快d update啦﹗悶死人﹗

多謝指正是白必圖添女,不過我記得他的好拍檔羅馬里奧也有趁高興搖埋一份。

至於傻豬一事,我也無話可說。:)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?